بهترین-رشته-فشن-کدام-است؟

اگر عاشق کار در زمینه مد و فشن هستید ولی هنوز علاقه خود را پیدا نکردید، دنیای مد و فشن شاخه های زیادی دارد که شما می توانید رشته مدنظر خود را پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با شاخه های مختلف و بهترین رشته فشن آشنا شوید.

شاخه های رشته های فشن

  1. عکاسی مد

اگر عاشق عکاسی هستید و دنیای مد و فشن را دوست دارید، میدانید رشته عکاسی مد و فشن مناسبترین رشته شماست. زیرا به هر دو حرفه علاقه دارید و میتونید انجام بدید. البته عکاسی مد از مدت ها پیش به عنوان رشته تخصصی در مد و فشن وجود دارد و شما می توانید در مجلات و شروم ها عکاسی کنید که اهمیت بسیاری برای طراحان دارد.

عکاسی-مد-و-فشن
نویسندگی-مد

   2. نویسندگی مد

اگر دانش و استعداد نوشتن دارید و به اصطلاح دست به قلم دارید و در عین حال عاشق مد و فشن هم هستید، نویسندگی مد مناسبترین گزینه برای شماست. می توانید برای روزنامه، مجله یا وب سایت ها مقاله بنویسید.

3.طراحی پارچه

اگر عاشق طراحی و خلق پترن های مختلف هستید و به کار گرافیکی، کامپیوتر یا دستی علاقه دارید و عاشق مد و فشن هم هستید، رشته طراحی لباس مناسبترین گزینه است. البته باید آشنایی کامل با پارچه، الیاف، نخ ها، رنگ ها و… داشته باشید.

طراحی-پارچه
طراحی-مد

   4.طراحی مد

اگر عاشق مد و فشن هستید و ذهن خلاق و فعالی دارید و دوست دارید آموزش ببینید، طراحی مد را بهتون پیشنهاد می کنیم. البته نباید از آموزش خسته شوید و طراحی را دوست داشته باشید و مهم تر از همه هدف و کانسپتی برای طراحی هایتان داشته باشید.

   5.استایلیست

اگر ست کردن لباس براتون مهمه و در این زمینه سلیقه خوبی دارید، رشته استایلیست گزینه مناسبی برای شماست. میتوانید به عنوان مشاوره در این زمینه فعالیت کنید.

استایلیست
مدرسه بین المللی گاتامد اولین برگزار کننده فستیوال زیبایی ایران با حضور هیئت ژوری، با مراکز علمی داخی و خارجی تفاهم نامه امضا کرده است. دوره های مد و فشن ، طراحی لباس، گریم و میکاپ، استایلینگ، خدمات مراقبت و زیبایی پوست ،مو و ناخن به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. فارغ التحصیلان مدرسه گاتامد در پایان کورس ها مدارک فنی حرفه ای ایران و بین المللی از کشورهای استرالیا کانادا سوییس گرجستان و انگلستان دریافت می‌کنند.جهت ثبت نام و مشاوره با شماره های 26855499-09120754462 تماس بگیرید. برای مشاهده دوره های آموزشی به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

معرفی برترین دانشگاههای مد و فشن در دنیا

بعد از اینکه رشته مورد علاقه خود را پیدا کردید، نیاز دارید آموزش ببینید. اگر علاقمند هستید به صورت کامل و تخصصی آموزش ببینید، می تونید در دانشگاه مد و فشن تحصیل کنید. بنابراین لیستی از برترین دانشگاههای مد و فشن دنیا رو تهیه کردیم:

  1. دانشگاه پلی تکنیک

دانشگاه پلی تکنیک میلان از بزرگترین دانشگاههای کشور ایتالیا در زمینه معماری، طراحی و مهندسی است. هدف این دانشگاه آماده کردن دانشجویان برای کار کردن در شرکت های طراحی لباس است. این داشنگاه دارای رتبه 12 در ایتالیا است و شهریه سالانه آن 3900 یورو می باشد.

  1. دانشگاه بین المللی هنر برای مد (ESMOD)

این دانشگاه در پاریس کشور فرانسه قرار دارد و از 20 دانشکده در 13 کشور تشکیل شده که به دانشجویان این امکان را می دهد تا برای یک ترم خارج از دانشگاه تحصیل کنند. دارای رتبه 321 در فرانسه است و شهریه سالانه آن 300 دلار می باشد.

  1. دانشگاه FIT

دانشگاه FIT یکی از بهترین دانشگاههای طراحی لباس در جهان است که در نیویورک آمریکا قرار دارد و رشته طراحی لباس را با گرایش هایی مانند کسب و کار، بازاریابی و مدلینگ ارائه می دهد.رتبه این دانشگاه در آمریکا 2 می باشد و شهریه ترمی آن 1300 دلار است.

  1. دانشگاه پارسونز parsons

این دانشگاه در شهر نیویورک آمریکا قرار گرفته است و یکی از بهترین دانشگاههای طراحی لباس است. یکی از ویژگی های این دانشگاه دادن فرصت به دانشجویان برای همکاری با افراد با تجربه در زمینه طراحی لباس در سراسر جهان است. رتبه این دانشگاه در آمریکا 133 است و شهریه سالانه آن بین 20 – 30 هزار دلار می باشد.

  1. کالج مد لندن یا LCF

این کالج یکی از بهترین و تنها کالج در انگلستان است که در زمینه آموزش مد تخصص دارد دانشجویان می توانند در رشته های مختلفی مانند روانشناسی مد، مدیریت طراحی لباس، روزنامه نگاری مد و… تحصیل کنند. رتبه این دانشگاه در جهان 2 می باشد و شهریه سالانه آن 9000 پوند استرلینگ می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست